Wraps

Lite tips bara om wraps – man kan ju ha vad som helst i. Hade det inte varit för att jag skulle ha wraps i matlådan hade jag haft avokado i men det blir så brunt under natten.

Till mina wraps har jag en enkel sås som jag dippar i:

1 dl dijonsenap
2 msk lönnsirap
1 tsk chiliflakes
Rör ihop och låt stå ett tag.

4 kommentarer Lägg till

  1. pbloggen skriver:

    Nu var jag nära att gnaga på skärmen igen. 😎

    1. Maria skriver:

      Man kan ju variera både fyllning och den typ av blad man vill ha 🙂

      1. pbloggen skriver:

        Javisst! Men Samsung var ingen fyllning att rekommendera.

        1. Maria skriver:

          Väldigt dyr fyllning. Åt rullarna nyss och dom smakade som nygjorda. Håller bra över natten med andra ord 😀

Kommentera

