Jag fortsätter rawfoodtemat

on

18301131_10155195441786698_6787607894675327676_n.jpg

Jag vet precis vad jag kommer att äta från den 15 maj till den 5 juni… och bortsett från en massa kalla Chang och drinkar så lär det bli mycket friterad thaimat så jag kände ett behov att att äta den totala motsatsen nu veckan innan jag åker. Drog iväg till Hemköp och handlade till den matlista som jag började komponera. Så nu får ni stå ut med Rawfood recept under en vecka 🙂

Frukost: Tja… det är ju inte min grej så kaffe och en smoothie eller frukt blir bra

Söndag:
Lunch – blomkålsris med ärtor
Middag – Rawfood phad thai

Måndag:
Lunch – Rawfood phad thai
Middag – Vitkålssallad med selleri och dressing

Tisdag:
Lunch: morotspasta med broccoli och currysås
Middag: avokadosquash

Resten av dagarna får jag fundera på!

4 kommentarer Lägg till

  1. Corleonia skriver:

    Bra tips- tack!
    Har du ris ihop med blomkålsris?
    Page tai lägger du upp recept?
    😀

    1. Corleonia skriver:

      Ash mobilen stavar annat. 😟

    2. Maria skriver:

      Allt kommer att komma eftersom 🙂
      Jag kör blomkål i matberedaren till ris. Inget ska ju hettas upp över 42 grader när man äter rawfood. Fast det bortser jag från när det gäller kaffe 😀

  2. WoW skriver:

    Låter smarrigt!

Kommentera

