Majsplättar med grön dippa

on


Väninnan, som samlar recept, tog fram ett som skulle bli dagens lunch och det var ett bra val – jättegott. Fast jag tror att hennes val att tillsätta en hackad, stark, röd chili lixom var pricken över i!

För att få dom veganska byttes yoghurten ut mot en havrevariant

11 kommentarer Lägg till

  1. pysbloggen skriver:

    Det där receptet ligger i min låda oxå!

  2. Jag överåt majsplättar igår med ngn sorts avokadoröra. Min mage pruttesterar idag. Just saying.

    1. Maria skriver:

      Tack för att du är där och är här

      1. Hahaaaa min mage gillar sällan plättar pannkakor. Men det är gott.

        1. Maria skriver:

          Äggen??

          1. Jag skulle vilja säga mjölet men mackor går ju alltid bra. Ägg går nämligen bra i de flesta andra former.

            1. Maria skriver:

              Våra gjordes på majsmjöl och utan ägg = noll fisar

            2. Jag hade bovete o rismjöl hemma det kunde jag kanske provat istället för vete/dinkel som jag körde med

      2. Ps. Sorry för den överinformativa kommentaren 😂😂😂

        1. Maria skriver:

          Tar en print screen

          1. Gör det så kanske jag slutar skriva såna där dumma kommentarer 😆

Kommentera

