Potatissallad med kapris

on

2015/01/img_3085.jpgGjorde nästan likadant som med den varma potatissalladen som jag blev presenterad för i Nynäshamn i höstas men la i en halv burk kapris och tja… jag kan ju inte säga att jag hatar kapris längre men inte smakade det så mycket?

Varm potatissallad

 

2 kommentarer Lägg till

  1. guwima skriver:

    Kapris är ju lite salt… förstår inte ditt bekymmer med just den ingrediensen.. men å andra sidan så har jag ju lärt mig uppskatta blomkål till viss del 😉 och skulle du inte börja tycka det är gott så funkar det säkert det oxå!

    1. Maria skriver:

      Det är något med det syrligt salta som inte appellerar men nu är den nojan över!

Kommentera

