Marinerad blomkål med sallad och bea!

on

1932307_10152811034676698_5671950867461145943_n

Jag (och dotter) säger bara åhåhåh…
Så otroligt gott!
Inspirerad härifrån
http://www.hotforfoodblog.com/recipes/2014/2/11/cauliflower-buffalo-wings

Jag använde en vanlig honung/hickory barbequesås som förstärktes med srirascha.
Hittade Rydbergs beasås som är vegansk (serverade kall trots att det står att den ska värmas) och salladen med avokado var perfekt till

Så sjukt gott!

3 kommentarer Lägg till

  1. pbloggen skriver:

    Men AAAAH! Jag orkar inte översätta och tänka. Här avslöjas det ju hur jag laser recept, skumma liksom bara över orden och gör det jag kommer ihåg. Det funkar inte på engelska…

    1. Maria skriver:

      Men nu har du en bild – hitta på!

Kommentera

