Mat jag ätit

on

Jag har ätit ägg under semestern och det har säkert saltats med en del fisksås (plus en minisushi en lunch) men det kan jag leva med. Det här är nog första semestern som jeansen inte sitter tajt första arbetsdagen trots en del öl 😉

Beställde dessutom en ny blender alldeles nyss http://www.problender.se/raw-pro-x1500-svart/45-0

Detta bildspel kräver JavaScript.

Jag tror att jag på Giliöarna åt tempeh minst en gång per dag – vilken lycka att hitta det på alla matserveringar. Åkte in till stan igår och handlade tempeh och grön papaya 🙂

2 kommentarer Lägg till

  1. Mies liv skriver:

    Rackarns bra blender. Snygg också! Välkommen hem.

Kommentera

