Lägger in

IMG_1308.JPG

IMG_1312.JPG

IMG_1318.JPG

IMG_1290.JPG

Tidningen Vego inspirerar denna vecka och jag plockar chili och småtomater och lägger in. Köper squash och lägger in. Läser ett recept i buffé (kolla sid 35) och fixar och trixar och känner mig lycklig!

IMG_1322.JPG
Avslutar med att fixa bönburgaren från tidningen VEGO och njuter!

4 kommentarer Lägg till

  1. Mies liv skriver:

    Jag blev så inspirerad av dina inlägg så jag cyklade iväg och köpte ett ex av Vego jag också! 🙂

    1. Maria skriver:

      Bönburharna på svarta bönor var oxå en höjdare
      Måste lägga till en bild i inlägget tror jag

  2. pysbloggen skriver:

    Jag slutade med Vego då efter några nummer då jag tyckte det varierade i kvaliteten för mycket, då köper jag hellre lösnummer (eller en kokbok ) så det ska jag göra nu!

    1. Maria skriver:

      Detta nummer var bra!

Kommentera

