Vad äter du till frukost?

10342799_10152629402701698_1718214957319628949_n

Jag kan erkänna att min frukost oftast består av kaffe. Men på helgerna fixar jag gärna en tofuscramble eller en rejäl macka med avokado inbaldat. WoW och jag köpte lite smålådor med sallad i Köpenhamn på väg hem från stan och resterna av algsalladen tillsammans med chilihummus och avokado blev en prefekt frukostmacka 🙂

8 kommentarer Lägg till

  1. pysbloggen skriver:

    Ser ut som ett gott bröd.

    1. Maria skriver:

      Mmmmmmm…. vitt och ”onyttigt” men väldigt gott

  2. WoW skriver:

    Låter som en underbar kvällsmacka, jag vill ju ha sylt/ marmelad på morgonen. Helst min egen gula plommonsylt med mycket ingefära i, åsså en tunn skiva ost…

    1. Maria skriver:

      Vi behöver inte ens slåss om frukosten!

      1. WoW skriver:

        Möjligen brödet då men du faller ju ofta för ljust där med och jag mörkt 😉

        1. Maria skriver:

          Bara när jag är på semester, annars kör jag mörkt

          1. WoW skriver:

            Jo jag vet ju det, och om natten när passionen slår till…

Kommentera

