Blev påmind om hur mycket jag saknar kokosolja med smak…

raw-kokosolja-virgin-eko-400

Snackade med Annika om kokosoljor igår (tror jag) och kom på hur mycket jag saknar kokosolja med smak. Sonen ogillar kokos så jag brukar köpa kilopack av Gryningens eget packade smaklösa kokosfett men idag kom jag mig för och loggade in på Bodystore som har det godaste och i särklass billigaste smaksatta kokosfettet som kommer från Raw.

Har ni bara testat Kung Markattas kokosolja som smakar APA så är det dax att byta sort! Och det är inte bara jag som tycker så… kan man se om man googlar lite. Typiskt nog köpte jag en stor burk och jag avskyr att slänga mat men den smakar plast 😦

 

Följande artiklar ingår i beställningen:

  Artikel Antal á pris Tot. pris
1 Soyatoo Vispgrädde (Soja) EKO, 300 ml 1  25 SEK  25 SEK
2 Urtekram Atlanthavssalt Grovt, 1 kg 1  25 SEK  25 SEK
3 Sirap Lönnsirap Eko, 250 ml 1  69 SEK  69 SEK
4 Superfruit Agave Syrup EKO, 250 gram 1  45 SEK  45 SEK
5 Kokosfett EKO, 400 gram 3  46 SEK  138 SEK
6 Raw Kokosolja Virgin EKO, 400 gram 3  55 SEK  165 SEK
7 Soyatoo Vispgrädde (Kokos) EKO, 300 ml 1  25 SEK  25 SEK
 492 SEK
Pris för frakt (Postpaket)  1  29 SEK  29 SEK
Expeditionsavgift  1  19 SEK  19 SEK
Totalpris inkl. moms 540 SEK
6 kommentarer Lägg till

  1. Och jag tipsar om Holistics. ÄLskar att steka pannkakor i den. Eller vitkål för den delen.

    1. Maria skriver:

      Men den är ju svinadyr. Tänk på mig som använder 1 kilo i veckan!

  2. Mies liv skriver:

    Haha… Jag har Markattas just nu och tycker den är okej, i synnerhet på kroppen! 🙂

    1. Maria skriver:

      Jag fick mail från dom och tydligen har det varit fel på ett antal burkar men jag blir ersatt 🙂

Kommentera

