Anammas nya filéer

20140318-181615.jpg
Hittade Anammas nya filéer på ICA Maxi i lördags och dottern stekte dom idag. Mums!!!
Som vilken seg köttbit som helst – i positiv bemärkelse. Just konsistensen jag saknar ibland.
Kommer att inhandlas fler gånger.
http://anamma.eu/sv/products.php

Vi åt dom i hamburgerbröd med alla möjliga goda tillbehör 🙂

4 kommentarer Lägg till

  1. Kaiza skriver:

    Min dotter skröt av dem också. Men självklart finns inte en enda anamma produkt att uppbringa i den här hålan. Jag har försökt få en av affärerna att ta hem färsen men ännu inget resultat av det.

    1. Maria skriver:

      Vad tråkigt 😦

  2. pysbloggen skriver:

    Den, hittills, enda Anammaprodukten som jag sett i våra affärer, nu ska jag testa den.

  3. WoW skriver:

    Reblogga detta på Wicked & Wild.

Kommentera

