Mangosalladen som förvånade mig!

on

IMG_9251

Jag har verkligen försökt lära mig att gilla mango men jag gillar inte terpentinsmaken. Därför blev jag glatt överraskad över salladen som dottern gjorde igår

 
1 mango i bitar
1 burk kidneybönor
1 liten burk majs
Några små delade plommonbabytomater
1 pressad vitlök (solo)
1/2 gurka i bitar
1/2 msk spiskummin
1/2 msk malen koriander
salt och grovmalen svartpeppar
lite chiliflakes
olivolja

Blanda i hop allt, rör om och låt dra i några timmar före servering

Kommentera

