En del av det jag käkat sedan i maj…

on

 

Så mycket gott som jag käkat sedan i våras. Helt ofattbart faktiskt och det här är ju bara sån mat som jag haft med i bloggen. Ibland har jag glömt att dokumentera maten och bara… ätit och njutit men jag kan konstatera att jag nog inte tillhör dom som har fem favoriträtter som det varvas mellan hemma.

Nu ser jag fram emot ett nytt matår!

5 kommentarer Lägg till

  1. Kaiza skriver:

    TACK för all inspiration du ger genom den här bloggen. Jag har hittat en massa nya maträtter som jag tagit upp på menyn här hemma. Vi äter inte helt plantbaserad som du men med den inspiration och goda recept som jag får här blir det mer och mer faktiskt.
    GOTT NYTT ÅR och fortsätt inspirera oss andra så vi också blir bättre på att äta plantbaserat!

    1. Maria skriver:

      Tack Kaiza!

      Gott nytt år till er med!

  2. Jenny skriver:

    Hej!
    För länge sen skrev du ner tips om hur man kunde använda gamla bruna bananer till att göra banan-chips, jag kan inte hitta receptet… kan du hjälpa mig? Skulle vilja testa 🙂

      1. Jenny skriver:

        Tack Maria, gott nytt år! 🙂

Kommentera

