Råkostsallad

20131214-161450.jpg

Den här är inte heller min ”skapelse”. Jag läste hos Lindslay http://soiliveinberlin.wordpress.com/2013/12/11/rakostens-intag/ och tyckte det lät kanongott. Kollade in bloggen där hon fått sin inspiration http://ohsheglows.com/2013/07/14/detox-tabbouleh/  ifrån och gjorde en egen variant där jag ersatte tomaterna (jag hade bara tre körsbärstomater) men 1 kiwi och sultanarussin men i övrig hade samma ingredienser som blandningen mellan deras blogginlägg.
Och jag håller med – hur gott som helst!

20131214-221444.jpg

2 kommentarer Lägg till

  1. Linda i Berlin skriver:

    Eller hur! Supergott och enkelt.

    Tack för länkningen 🙂

    1. Maria skriver:

      Som dottern sa igår ”varje tugga smakar olika, det är sött, det är salt, det är syrligt”. Gjorde en stor sats som får räcka i två-tre dagar

Kommentera

