Det måste föreligga ett missförstånd här

20131020-165748.jpg
Naturens? Hur tänkte dom nu? Jag har f.ö anmält annonsen för vilseledande reklam.

3 kommentarer Lägg till

  1. corleonia skriver:

    ok, hur tänker du nu då .. jag förstår inte .. ok?

    1. Maria skriver:

      Men hur kan man påstå att mjölk är en dryck från naturen? För mig är det tex blåbärssaft, äppeljucie eller liknande eller kanske älgmjölk men inte komjölk.

      1. corleonia skriver:

        Ah, nu tror jag att jag förstår din tanke. Mjölk kommer från djur. Det som är från natur är mer grönt och frukt, jo, det är en tanke. Fast då tänker jag älgmjölk i samma bana som ko, get, får.

Kommentera

